Mária Julianna lelki naplója 2010. márc. 19.

Posted On március 27, 2010

Filed under Uncategorized

Comments Dropped leave a response

2010. márc. 19. Szent József ünnepi Szentmisén megkértem Szent Józsefet, hogy imádkozzon értem, mert úgy éreztem, hogy már nem tudok tovább hordozni egy keresztet. Úrfelmutatáskor az Úr Jézus ezt mondta: „Egy örökkévalóság kevés lesz rá, hogy gyönyörködjek benned, mert szentté formállak, olyanná, akiben kedvem telik.” Az Úr Jézus szavai mindazokra vonatkoznak, akik hagyják magukat szentté formálni, vagyis elfogadják a kereszteket, és együttműködnek a kegyelemmel. E szavakra oly nagy öröm töltött el, és kimondhatatlan vágyat éreztem, hogy mindent vállaljak, és megtegyek, amit az Úr akar, azért hogy teljes mértékben megfeleljek az Ő elvárásának, hogy kedvét tudja találni bennem. Ezért így imádkoztam: Ó Uram, köszönöm Neked. Teljes mértékben alávetem magam a Te fönséges akaratodnak, hogy szentté formálj engem, mert minden a Te kegyelmed. Kimondhatatlanul boldog vagyok, mert ezáltal értelmet nyer az életem, és minden szenvedésem. Uram kérlek add, hogy ezt soha el ne felejtsem!

Ezt a nagy megvilágosító kegyelmet Szent József Apukám (így hívom Őt) esdette ki a számomra. Mennyi áldozatot és szenvedést vállalt Ő a Gyermek Jézusért. De az Ő öröme páratlan, mert a karjában tarthatta az Isten egyszülött Fiát, és megtapasztalhatta az Ő végtelen szeretetét.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

