Veronika-Ulrike Barthel bizonyságtétele

Posted On május 18, 2010

Filed under Uncategorized

Comments Dropped leave a response

Testvérek! Ébresztő!

Legszívsebben minden ház falára, minden ház homlokzatára, gigant plakátként tenném fel ezt a borzalmas élményt, amit ez az asszony megtapasztalt. Ha a bibliát nem is olvassák, ha a Szent misét nem is látogatják, ha nem is imádkoznak, legalább borzadjanak el ettől a valóságtól! Adjátok tovább hívőnek, hitetlennek egyaránt! Szeretettel a szeretetért Évi!

Jesua/Jézus kegyelme nélkül már 27 éve a pokolban lennék

Veronika-Ulrike Barthel bizonyságtétele:

Úgy 22 éves voltam amikor egy autóút alkalmával villámcsapás ért és kb. 15 percig a pokolban

voltam. Ezid˝o alatt Istennek egy angyala vezette az autómat! […]

Az átélés amit elmondok, megértette velem, hogy van élet a halál után. Egyedül a gondolata

annak, hogy barátok és családtagok vannak akik a pokolba jutnak – nagyon szomorúvá tesz.

1981 nyarán történt, amikor egy partiról vihar közepette autóztam haza. A biztonsági öv a túlsó

oldalon kilógott az autóból, és így földelésem volt. Hirtelen nagyon világos lett az autómban.

Egy villám csapott be és azonnal azt éreztem:

itt a vég, meghalok. Ebben a pillanatbankiáltottam:

Jézus segíts! Még nem akarok meghalni!Azután elhagytam a testem és láttam magamat megégett kézzel a kormánynál ülni. Nagy

sebességgel haladtam át egy alagút sz˝uk torkán – azonban nem értem a falához. A rövid id˝o

amíg lent voltam olyan rettenetes volt, hogy alig találok szavakat amikkel kifejezzem. Az

alagút végén egy nagy fekete kapu volt a felirattal:

Üdvözölve a pokolbanDémonok elkaptak és egy nagy várócsarnokba vittek. Különösen megrémített az emberek

kiáltása Jézus után.

O˝ k sosem olvasták a Bibliát úgy hogy felismerték volna – nem elég csak egyszer igent mondani

Jézusnak, ahhoz hogy a Mennybe jussanak. Ez egy hazugság, ami sok gyülekezetben hangzik.

Azután egy sötét járatot láttam, ahol egyszer˝uen csak nagy félelmet éreztem. Az alakok

akiket ott láttam, szörny˝ubbek voltak a horrorfilmekben lev˝oknél. Ma már tudom, hogy ezek

démonok voltak – mint a katonák masíroztak el mellettem, közöttük emberek – akik a nagy

félelem és fájdalmak miatt kiáltoztak. Iszonyatos b˝uz volt.

Láttam egy tavat, úgy nézett ki mint egy vulkán belseje. Aztán láttam az embereket, akik a

kínok miatt átkozódtak és Jézus után kiáltoztak. A történteket a t˝uztóban – Istennek hála – csak

a távolból láttam.

Az emberek egy gödörben voltak, ahonnan nincs menekülés. Démonok álltak a gödör pereménél

és lándzsákat hajítottak az emberek felé. Az eltalált emberek éles hangon üvöltve átkozódtak

a fájdalmaik miatt. Én is kaptam ezekb˝ol a döfésekb˝ol. A fájdalmakat – amelyeket még nem

tapasztaltam az életemben – a testem minden részén éreztem.

Kígyók kígyók hátán másztak el˝o és rémítették az embereket. Ma is, ha eszembe jut, émelygek

t˝ole.

Senki ne higgye, hogy a pokolban lehet egymással beszélgetni. Mindenki a saját kínjaival

van elfoglalva. Kínokkal, amiknek nincsen vége. A Földön ismeretlen félelemmel találkozik az

ember a pokolban.

Nagyon szomorúvá tesz, hogy ezen a helyen olyan sok alvó és meg nem bocsátó keresztényt

láttam.

Itt van az utolsó óra! Fel kell ébrednünk!

Micsoda kegyelem(!) – Jézussal/Jesuával találkoztam e helyen. Jézusnak/Jesuának van a

legkedvesebb hangja, a legszebb tekintete és egy egészen csodálatos nevetése. Az öltözéke

elképzelhetetlen fényben ragyogott. ˝O több mint megtestesült szeretet – nem találok megfelel˝o

szavakat. Visszaküldött a testembe, azzal a megbízatással, hogy adjam tovább amit láttam és

hallottam. Ezid˝o alatt egy angyal vezette az autómat a nagyanyám házáig – akinél laktam. Ott

hirtelen a testemben találtam magamat.

1

Amint magamhoz tértem, kiabáltam. Újra és újra kiáltottam:

Megcsapott a villám, meghaltamés a pokolban voltam!

Hamarosan körülöttem álltak a szomszédok – hálóruháikban. El˝oszörnem akarták elhinni, míg az egyik meglátta, hogy az autó m˝uanyag részei megolvadtak és a

biztonsági öv kilóg a kocsiból.

2002. jul. 7-én éjszaka 2:00 órakor Jézus hangját hallottam, mégpedig háromszor:

Hamar jövök! Elviszem menyasszonyomat. Azokat, akik készen vannak a jövetelemre és

van olaj a lámpásukban. Azután Isten – az Atya – kiönti haragját az egész földre.

Ma jöjj Jézushoz/Jesuához, ma van a megmentés napja!

További gondolatok:

Ez egy hazugság azt hinni, hogy elég csak egy ”igent” mondani Jézusnak, és semmi mást!

Ján.8,31:

Jézus/Jesua mondta a benne hív˝o zsidóknak: Ha a beszédemben maradtok/cselekszitek- igazán a tanítványaim vagytok.

Az 1.Ján. 2,3-9-ben olvassuk:

És abból tudjuk meg hogy ismerjük ˝ Ot, ha az ˝O parancsolataitmegtartjuk. Aki azt mondja: Ismerem O˝ t, de nem tartja meg parancsolatait, az hazug, és

nincs meg benne az igazság; aki pedig megtartja az ˝O Igéjét abban igazán teljessé lett Isten

szeretete. Ebbo˝l tudjuk meg, hogy O˝ benne vagyunk. Aki azt mondja, hogy O˝ benne van

annak magának is úgy kell élnie ahogyan ˝O élt. Szeretteim, nem új parancsolatot írok

néktek, hanem egy régi parancsolatot, amely kezdett˝ol fogva megvan nálatok; ez a régi

parancsolat az az Szó, amelyet hallottatok. Viszont új parancsolatot írok nektek, azt, ami

igaz O˝ benne és tibennetek, mert a sötétség elmúlik, és az Igaz Világosság már fénylik. Aki

azt mondja, hogy a világosságban van, de gy˝ ulöli a testvérét, az még a sötétségben van.

Meg nem bocsátás és más testvérekr˝ol való rossz beszédek – az egyik leggyakoribb ok arra,

hogy emberek akik Jézust mint Urukat elfogadták, gyülekezetekbe-templomokba mennek –

mégis a pokolba kerülnek.

Az elragadtatásban sem vehetnek részt, és nem öröklik a Mennyet: a langyosak, paráznák,

varázslók és horoszkóp kutatók, ellenségesked˝ok, veszeked˝ok, féltékenyek, haragvók,

irígyek, verseng˝ok, pletykálkodók, szakadásokat okozók, házasságtör˝ok, akik falánkok és

részegesek, akik elutasítják más testvéreiket, szeretetlenek!

Továbbá, az sem lehetséges, hogy Istent szolgálod és másik oldalon pedig a világban élsz!

1.Kir. 18,21

Élünk e világban – de nem tartozunk e világhoz!Ha Jézusra /Jesuára akarunk hasonlítani, akkor meg kell aláznunk magunkat az Úr el˝ott –

mert ˝O magáról mondja – hogy teljes szivével alázatos.

Mt. 11,29Maranatha

Veronika-Ulrike Barthel

www.lebenszeugnis.de

Fordította:

K. Becker

Vélemény, hozzászólás?

