Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenetei 2010. október. 5.

Posted On október 22, 2010

Filed under Uncategorized

Comments Dropped leave a response

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenetei

2010. okt. 5. Szentségimádáson Jézus: „Drága kislányom! Eljön az óra, sőt már itt is van, amikor beteljesedik mindaz, amit mondtam neked. Nagy világméretű katasztrófák sorozata vár erre a Földre. Sok lesz a halott. Az emberiség 2/3-a kipusztul. Éljetek szüntelen halálra készen, mert a halál nagyon közel van a Föld minden lakójához. Imádkozzatok a jó halál kegyelméért, mert ez a legfontosabb, sorsdöntő pillanat az életetekben. Akkor dől el örök sorsotok. Jaj nektek, ha nem tértek meg Hozzám, végtelenül irgalmas, szerető Megváltó Istenetekhez! Mondom nektek, örökre viselnetek kell majd a következményeket. Elnyeli a pokol mindazokat, akik ellenem harcolnak, és megvetnek Engem és tanításomat. Ott lesz sírás és fogcsikorgatás. A tűz soha ki nem alszik, és a férgek soha el nem enyésznek. Imádkozzatok a bűnösökért, mert sokan járnak a széles úton, amely a kárhozatra visz. Ma a sátán csapdája az, hogy nincs pokol, és ha van is, akkor üres. Ami nincs, az ellen nem kell védekezni. Pedig az evangélium nem erről szól. Apostolaimnak világosan megmondtam: a sátánt csak imádsággal és böjttel lehet kiűzni. Vigyázzatok! Ellenségetek, az ördög, mint ordító oroszlán jár körül, keresve, kit nyeljen el. Szálljatok vele szembe keményen a hit erejével! Olvassátok az evangéliumot, és higgyetek benne! Váltsátok tettekre tanításomat, és ragaszkodjatok törvényeim megtartásához, akkor tehetetlen lesz veletek szemben ellenfelem. Készüljetek! Soha nem látott eseményeknek lesztek tanúi. Nyissátok meg szíveteket evangéliumom befogadására! Akkor nem lesz mitől félnetek. Ha meg is hal testetek, a lelketek Bennem, örök biztonságban van. Örvendezzetek az Úrban szüntelen! Bennem nyugalmat talál lelketek. Nálam örök biztonságban vagytok. Keressetek fel Engem szentségemben, a szentáldozásban. Jöjjetek Hozzám gyakran! Naponta fogadjatok be Engem a kenyér és a bor színében hótiszta lelketekbe! Előtte tisztuljatok meg a bűnbánat szentségében! Minden megbánt és meggyónt bűnt eltörlök a lelketekről. Megtisztítalak benneteket értetek kiontott drága Szent Véremmel. Bűneitekre többé nem emlékezem. Ne legyetek süketek tanításaim befogadására drága gyermekeim! Meghaltam értetek a keresztfán, hogy megszerezzem számotokra az üdvösséget. Nagyon szeretlek titeket! Szeretetből figyelmeztetlek benneteket! Szeressétek az Istent, Akinek szeretetéből léteztek! Istent szeretni annyit jelent, hogy megteszitek, amit parancsol. Hazudik az, aki azt mondja: szeretem az Istent, de felebarátját gyűlöli, és továbbra is vétkezik. Isten azonosul a felebaráttal, akit ti megloptok, becsaptok, megcsaltok. Éljetek tisztán! Őrizzétek meg tisztán a lelketeket, mert ezt Isten a saját Maga részére teremtette. A ti lelketek ajtaján kopogtat, hogy befogadjátok, és elfogadjátok Őt Megváltótoknak, Isteneteknek és Királyotoknak. Azért, hogy egyétek az Ő Testét és igyátok az Ő Vérét, és így eggyé váljatok Vele. Én, Jézus ezt ígértem: veletek maradok minden nap a világ végezetéig. Barátaimnak mondalak titeket, mert minden titkomat megosztottam veletek. Nyissátok meg a szíveteket, fogadjatok be Engem, Aki koldusként zörgetek szívetek ajtaján azért, hogy megmentsem a lelketeket, és örökre boldoggá tegyelek benneteket.”

2010. okt. 5. Szentségimádáson Jézus: Most X atyáról beszélek neked. Ő az Én kedves kiválasztott igaz gyermekem. Lehajoltam hozzá, és kiválasztottam őt Magamnak az Én szolgálatomra. Azért, mert láttam készségét, ahogy átadta Nekem az életét. Láttam, hogy kész elviselni az áldozatokat, a megaláztatásokat és a lemondásokat. Ő mindent kész odaadni a lelkekért, még az életét is. Annyira átadta az életét Nekem, hogy már nem is ő él, hanem Én élek általa. Én működöm, Én cselekszem. Én mentem a lelkeket. Én erősítem, Én indítom minden útjára, minden cselekedetére, az alamizsnálkodásra. Én szolgáltatom ki általa szentségeimet. Én trónolok a szívében, mint az ő Megváltója és Királya. Én vezetem őt a szűk ösvényen, amely az örök életre viszi, és Én vezetem általa a lelkeket az örök üdvösségre. Nagyon alázatos lélek. Bárcsak sok ilyen papom lenne! Akkor tömve lennének a templomok, és sorfalakat állnának a gyóntatószékek előtt. Imádkozzatok papjaimért, hogy hűséges képmásaimmá váljanak, és tettekre váltsák evangéliumomat! Erre áldalak meg mindnyájatokat az Atya, a Fiú, és a Szentlélek nevében.”

Előzőek: http://www.naplom.com/naplo/szombat/naplo/2010-09-04*12-10-elott


Tízparancsolat: http://www.naplom.com/naplo/hetfo/naplo/2010-08-02*12-22-tol
Keresztutak: http://www.naplom.com/naplo/kedd/naplo/2010-08-31*09-40-elott
Vélemény, hozzászólás?

